Nemulțumire la Fălești: Primarul Severin Critică Amplasarea Neautorizată a Bannerelelor pentru Referendumul din 20 Octombrie

Ieri, orașul Fălești a fost gazda unei vizite din partea unei asociații obștești care promovează referendumul programat pentru data de 20 octombrie. Această întâlnire a generat discuții aprinse în comunitate și a atras atenția autorităților locale, în special a primarului Alexandr Severin.

Primarul a exprimat public indignarea sa față de modul în care au fost realizate acțiunile de promovare ale asociației. „Toți avem dreptul să ne promovăm valorile și ideile”, a declarat el, subliniind însă că acest lucru trebuie făcut într-un cadru legal și în locuri autorizate. Severin a punctat importanța respectării normelor legale în ceea ce privește afișarea materialelor publicitare și a subliniat că promovarea ideilor trebuie să se desfășoare cu respect față de comunitate.

Una dintre principalele surse de nemulțumire pentru primar a fost amplasarea bannerelelor informative în apropierea unei fântâni publice, o acțiune considerată inadecvată și necorespunzătoare. „Este esențial ca spațiile publice să fie utilizate corect și cu respect pentru cetățeni. Amplasarea materialelor de promovare în locuri neautorizate nu doar că afectează estetica orașului, dar și provoacă confuzie în rândul locuitorilor”, a adăugat primarul.

Această situație a stârnit reacții variate din partea comunității, unii susținând dreptul asociației de a-și exprima opiniile, în timp ce alții au susținut poziția primarului privind respectarea legislației și ordinii publice. Discuțiile continuă, iar autoritățile locale își reafirmă angajamentul de a asigura un mediu de dialog și respect în promovarea ideilor, în beneficiul întregii comunități.

Evenimentul a adus în prim-plan nu doar drepturile de exprimare, ci și responsabilitățile care vin la pachet cu acestea, subliniind importanța unei comunicări constructive și legale în cadrul unei societăți democratice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *